dinsdag 19 januari 2010

Kalender 2010



Ieder jaar wordt er door één of andere papierverdeler een kalender gedrukt met
geselecteerde werken van studenten. Hun vraag aan ons was om iets te ontwerpen,
met papier als kerngedachte. BLUH. Kalenders, niet echt mijn ding.

Maar wat wel mijn ding is, is textuur. Aangezien iedere papiersoort zo zijn eigen kenmerkende textuur heeft, wou ik dit extra proberen benadrukken door de textuur bloot te geven.
Gewoon ne keer zot gedaan met papier. Papier misbruikt, letterlijk de vloer mee geveegd, geperforeerd, verscheurd, vertrappeld, geniet, gesopt en dan weer min of meer weer tussen de scanner proberen krijgen. Met dit als resultaat...

EN als resultaat dat mijn ontwerpen allebei verkozen werden om te drukken. HOERA!




1 opmerking:

  1. deze heb'k int echt gezien denk ik! op de tentoonstelling vorig jaar. twas echt knap, ik begrijp zeker dat ze verkozen werden! :)

    BeantwoordenVerwijderen