zondag 14 december 2008

bloederige minuut

Hier mijn maagdelijke ontering van mijn dagelijkse minuut en mijn eerste poging tot het creëeren van een verzameling van text en beeld wat zou moeten gaan lijken op een blog of iets dat daar na riekt. 

Eigenlijk is het meer een verwoede poging om mezelf aan te zetten wat vordering in mijn werken te brengen. Zodanig dat de overige beeldvretende blikkende wat geniet hebben aan mijn textuele en visuele reflux. Inderdaad, reflux zo als in kots.  Zo lijkt mijn schetsboek er voorlopig een beetje op, een kleine poel van schetsen en geschriften. Hopelijk komt daar met enkele fijne commentaren van jullie virtuele zielen daar wat verandering in. 

Tot zover mijn eerste dagelijkse minuut, die toch wel 8 minuten en 14 teenverkrampte seconden heeft mogen duren. Stay tuned voor beeldmateriaal! Ow and maybe i'll be switching languages along the way, but i'll explain you that story another time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten